Adopta a tua mascota de balde
eueoseeuu: Andan a cambiar os mobles no ceo

eueoseeuu

Estou de paso nos EEUU e quero reflexalo nalgures.

Thursday, May 19, 2005

Andan a cambiar os mobles no ceo

Iso e o que se di cando trona e estivo a tronar ata hai un pouquinho.
A manha saquei o Colin a pasear no colo que iso da chuvia non vai muito co el. Pouseino na funeraria que temos ao lado que ten un cuberto para os coches. O Colin mexou nunha roda e xa tirou desflechado para a casa. Iso si, non se cagou nos mortos de ninguen.
No choio segue a escaseza de traballo e mandaronme para tres sitios distintos. Primeiro facia caixas para embalar, logo tocoume unha linha onde pasaban botellinhas de tinte e tinha que comprobar que levaban tapon e etiqueta. E menos mal que me cambiaron porque xa me pegaba o sono. O ultimo choio xa foi movido que tiven que embalar caixas de tintes. Habia unha senhora que me facia as caixas e boteille unha man que non daba avio. Preguntoume de onde era e, miragre, sabia onde caia Espanha. Mirouno nunha canle de viaxes e mirou os touros e os Sanfermins e preguntoume se eu facia iso. Eu dixenlle que non, que era perigoso e e un abuso parvo dos pobres animais. Estou de acordo co amigo Pepe.
Nun descanso falei co dobre de Apollo Creed, o que boxeaba con Rocky Balboa. O senhor este e de Nova York e fala ben que se lle entende e dixome que ao primeiro faciaselle dificil entender a xente de aqui. Seria para nos como un que fala castelan do norte e outro que fala andaluz.
Tamen hoxe houbo unha emerxencia medica. Cando pasa isto soa a sirena dunha maneira especial e para toda a fabrica. Logo anuncian polo altavoz onde tenhen que ir os paramedicos e ala van eles cun carrinho de golf adaptado como ambulancia. A fabrica para toda para deixar o caminho libre de obstaculos para os paramedicos. Xa dixen unha vez que aqui hai xente mui maior traballando e tamen obesos de quitar o hipo e non me extranha que cando fagan un esforzo minimo lles dea un "yuyu". Normalmente so e un susto e o de hoxe foi outro susto mais.
Ao rematar o choio fun buscar a Ana e inda tinha alumnos que repiten exercicios que fixeron mal. Non lles chega co exame que e tipo test e doadinho que ainda tenhen que repetilo. Un dia hei de por un exemplo coas respostas que dan os alumnos que son mui graciosas.
Como hai treboada seguro que fechaban a piscina que din que a auga atrae os raios e xa non fun ao ximnasio. Ana si que foi para desestresarse e Cris aqui anda na cocinha facendo postres para manha que vai facer unha festa cos alumnos. Este sabado esta convidada a unha voda mexicana e xa nos contara como e iso.
E o que e do dia xa esta contado. Como vedes non hai muito que contar. Tenho un amigo que di que viaxo muito pero hai quen me ganha dabondo e quen me ganha por muitisimo.
Ata manha.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home