Adopta a tua mascota de balde
eueoseeuu: Cheirando a fin de curso

eueoseeuu

Estou de paso nos EEUU e quero reflexalo nalgures.

Wednesday, May 25, 2005

Cheirando a fin de curso

Ola.
Hoxe Cris acabou de darlle clases aos nenos. Agora quedanlle uns dias que ten que ir a clase pero sen alumnos e Cris esta leda. Por outra banda, Ana ainda esta cos exames e van aprobando os alumnos que aprenderon muito. Ao primeiro do curso eu axudaba as veces a Ana a corrixir exercicios e metian a pata que eu morria coa risa, pero agora xa non fan gracia...aprenderon demasiado con Ana.

Eu no choio ben. Hoxe houbo unha reunion para falar dos novos productos que vai sacar Revlon e Almay e vai haber choio abondo a partires de xullo. O xefe dixo que os eventuais ian ter traballo e preguntou cantos habia e so quedo eu na minha area. Son o ultimo das Filipinas, o ultimo mohicano, o derradeiro que os companheiros foron caindo na minha area. Pero xa somentes quedan un par de semanas para que volva a casa e enton xa non habera blog nin Revlon...magoa. Agora que saia na paxina de vieiros e en Google e hai alguns amigos blogueiros que me enlazaron... Pero ainda estou aqui e quedan cousas que ver e que contar e esta fin de semana, que ten o luns festivo por ser Memorial Day; Ana, Colin e mais eu imos a Elkton, unha cidade entre Philadelphia e Baltimore e habera cousas para contar.
E isto e todo de momento.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home