Adopta a tua mascota de balde
eueoseeuu: Chuvia e mais chuvia

eueoseeuu

Estou de paso nos EEUU e quero reflexalo nalgures.

Sunday, October 09, 2005

Chuvia e mais chuvia


Hoxe choveu todo o dia. Cris mais Tonho quixeron cambiar a camara que lles da problemas pero non lla cambiaban. Tinhan que amanharlla e ian botar seis semanas para facelo. Asi que volveron co ela para casa. Un chivatazo: o Tonho esta a deixar barbas.Ana mais eu quedamos na casa. Visitounos Gustavo e falamos de mil cousas. Logo eu escribin unha carta (case non sei escribir a man) e fuchiquei na interrede. Resulta que eu escribo no meu galego e hai traduccion para o ingles que soa mui ben. Tamen consultei as novas sobre a fronteira en Melilla que me fan lembrar as batallas fronteirizas desta terra e as pegatas para os coches. Tamen souben dos desastres naturais en Guatemala e Pakistan. E para darlle un toque alegre ao comentario ponho unha foto de agropopart Made in USA.Manha sera un novo dia.

2 Comments:

At 3:47 AM, Anonymous Anonymous said...

E eso que é? un arado?... lémbrame aos buzóns de correo nos States...

 
At 2:13 PM, Blogger acedre said...

Pois e un arado con dous buzons.
Queda chulo, non?.

 

Post a Comment

<< Home