Adopta a tua mascota de balde
eueoseeuu: International Blog Serial Number

eueoseeuu

Estou de paso nos EEUU e quero reflexalo nalgures.

Wednesday, February 15, 2006

International Blog Serial Number


Estes dias que tenho libres adicoos a fedellar pola rede adiante e unha cousa que fixen e porlle un numero de codigo de barras a este blogo. Que para que serve ?. Pois non sei pero sei que este numero e para este blogo e e unico.
Se queres engadir o teu blogo a lista podes facelo aqui.
Eu descubrin isto do codigo de barras gracias a Calidonia.

Tamen brincando por ai diante topei un blogo dun espanhol que vive en Corea e que conta cousas curiosas daquel pais. A magoa e que non se pode comentar no blogo. O enderezo e:
http://gunpo.blogspot.com/ e descubrino gracias a unha paxina de espanhois que estan polo mundo adiante.

Tamen dicir que rematei de ler o libro "La sombra del viento" e gustoume bastante e recomendoo a calquera.

Deica manha.

3 Comments:

At 1:35 PM, Blogger torredebabel said...

Graciñas! xa teño o meu!

 
At 8:08 PM, Blogger acedre said...

De verdade que non sei para que vale pero dalle un aspecto mais "legal" ao blogo, non?.
Un saudo dende o norte.

 
At 2:17 AM, Blogger dorfun said...

...eu penso que vale, para darlle un pouco de sentido oficioso ó xento de publicar por internet... digo eu que tan lexítimo, como calquera outro medio!

 

Post a Comment

<< Home