Adopta a tua mascota de balde
eueoseeuu: Gustariame ser famoso

eueoseeuu

Estou de paso nos EEUU e quero reflexalo nalgures.

Monday, March 27, 2006

Gustariame ser famoso




Gustariame presentarme para sheriff como propon ghanito, ser o candidato mais fino como di kiko, ganhar a estrela dourada desenhada por nemeth, por orde no condado de Warren e poder ir a Canada a evitar a matanza de 300.000 focas e ser famoso por iso.

Aqui falase da matanza de focas e outras animaladas (ou persoadas?) que se fan polo mundo adiante. Os videos e as fotos feren a sensibilidade de xente sensible e revolve o estomago e a mente. Estas avisado.

7 Comments:

At 9:08 PM, Blogger Ghanito said...

Bo, non vou facer coñas, as fotos son noxentas. Pero, ¿chega marisco de Canadá a Galicia?
Vas quedar ti comisionado polo blogomillo para facer o boicot.

Ademais, eu xa non mercaba as peles das focas, nin me gustan as roupas de pel, nin teño cartos para mercalas, así que pouco van notar.

 
At 9:29 AM, Blogger Peke said...

Boa causa pola que facerse famoso.

 
At 10:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Deberían ter sheriffs coma ti, os ianquis. ¿O teu retorno en xuño é definitivo? Porén, agardo que non deixes de escribir un blog, aínda que sexa contando o que acontece pola túa zona da Galiza. Sería unha mágoa para os que te seguimos que nos privaras da túa naturalidade e simpatía. ¡O talento hai que compatirlo!

 
At 1:26 PM, Anonymous Anonymous said...

Ti xa eres famoso polo teu entusiasmo e a túa cordialidade.

Unha aperta.
;)

 
At 2:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Tiñamos q acabar con todos eles sabia q era brutal pero non ata eses extremos d q sten vivas mentres q yes arrincan a pel e incluso despois,sinto vergonza d pertencer a sta raza q presume d ser tan poderosa e o unico q fai e destruir menos mal q inda queda xente civilizada e q non pensa so no seu cu,perdoa pola expresion pero e q stes temas quentanme demasiado.

Q tal anda a nosa moza spero q moy ben.E ti,q tal andas ti?Stas nervioso?Pobre do/a rapaz/a Menudo pai vai ter non quixera atoparme no seu lugar,g,g,g........

Moitos bqñs e apertas para todos.

 
At 2:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Galicia e calidade..Na TVG xa vin moitos sheriffs falando galego...¿será Acedre o vindeiro?

 
At 8:24 PM, Blogger acedre said...

A paxina que recomendei e dura. Eu vira hai tempo o video de China e pasei varios dias angustiosos; sobre todo cando me miraba Colin.
O abuso nunca me gustou. Abusar dos indefensos, dos debiles e do mais inhumano e miserable e ponme malo.
E deixo o tema.
Gracinhas polos comentarios e por ler estas cousas que ponho que parece que gustan (iso di Aldara, que eu non conhezo de nada). Procurarei seguir escribindo mentres estea neste pais e cando volva a terrinha anque sera mais dificil, suponho.
Chelin: o embarazo levoo ben, he, he. Bueno, estou preocupado pola saude de Ana e do bebe e preocupado polo futuro. E unha responsabilidade mui grande e de momento non venhen os bebes con manual de uso. Procurarei ser bo pai e se me paso xa esta Ana detras para zoscarme.
Un saudo a todos.

 

Post a Comment

<< Home