Adopta a tua mascota de balde
eueoseeuu: Xa traballo

eueoseeuu

Estou de paso nos EEUU e quero reflexalo nalgures.

Friday, March 10, 2006

Xa traballo

Si. Todo foi gracias a uns blogueiros que querian que topara eu choio e xuntaron enerxias e telepatias e moveron fios aqui e ala e deixaron os porcos coxos e asi me conseguiron traballo.
Hoxe non eran as oito da manha e chamaronme para ir a Cast Stone Systems, inc. Esta empresa foi a que visitei o outro dia. Empezou mal porque o encargado chamoume e deume un cuarto de hora para ir ao choio. Eu dixenlle que tinha que almorzar e logo ia para ali. Por suposto que almorcei. Non me gusta traballar con fame. Na mili un dia un cabo chusqueiro ergueunos da cama e mandounos apanhar follas que habia ciscadas na estrada que ese dia habia visita e fomos sen almorzar e estivemos ata a hora de xantar cunha mala uva... Bueno, ao que ia, eu almorcei e paseei o can e logo fun andando que son uns dez minutos. Non me dixo nada o encargado, faltaria mais, e logo xa me presentou a quen me vai ensinar e xa traballei hoxe. O choio parece bo, como de manualidades porque estou tapando fallos nos moldes para facer pezas para edificios. Xa explicarei mais no futuro sobre o choio e os companheiros.
Asi que xa sabes; se queres saber por Acedre pregunta aqui de oito a cinco da tarde. Pregunta polo novato.

23 Comments:

At 12:53 AM, Blogger Unknown said...

Manteño un alto nivel de esgotamento e de satisfacción, pola parte alícuota que me toca da enerxía, que sexa un bo choio.
Unha forte aperta.
:)

 
At 12:55 AM, Anonymous Anonymous said...

Noraboa. Aledome de que teñas choio. Non sei se coñeces o que dicía un paisano que era un chisco nugallań: Mira se será malo o traballo que ata pagan por facelo. Eu digo que namentras paguen for facelo que o siga habendo. Deste xeito falaba un enterrador: Dios dea traballo, a cada un no seu.
Unha aperta

 
At 2:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Pois aproveito a boa nova para agradecerche as visitas e comentarios que algunha vez deixache polos meus lares. Parabéns!

 
At 3:24 AM, Blogger besbe said...

Eu tiña un pálpito, pequeno pero certeiro. Alédome moito, moitísimo. Un saúdo e moitos risos.

 
At 4:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Parabéns. E xa nos irás contando como van por aí as cousas, como furrula a cousa a nivel interno, como son de capullos os encargados... en fin. Esas cousas. Conta, conta...
Saúdos

 
At 5:00 AM, Blogger Basho said...

Parabéns. Mais cedo ou mais tarde tinha de passar, meu.

 
At 6:17 AM, Blogger dorfun said...

...moita sorte, no novo choio, e se ten que ir a CIG falar co Echols... mandámola! :D

 
At 6:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Que ben! Noraboa!
A ver se che gusta e estas comodo no traballo, que é o importante (ademais do soldo, claro).

 
At 8:43 AM, Blogger *Sara said...

Noraboa polo novo traballo e por non renunciar ás túas ideas, como a de almorzar antes de ir traballar, jejeje. Fixeches moi ben ;) Agora moita sorte. Un biquiño

 
At 10:26 AM, Anonymous Anonymous said...

Parabéns polo choio. Almorza forte sempre.

 
At 7:01 PM, Blogger acedre said...

Gracias a todos polos comentarios e os apoios. O traballo parece levadeiro e creo que vou cobrar mais que antes aparte do que afoore en gasolina.
O Echols ese (Dorfun xa sabe o nome do meu xefe antes ca min) parece un bo home e tranquilo e lembrabame de cando fun pedirlle traballo hai case dous anos.
E mais nada, hai que traballar e levalo con humor anque un sexa enterrador e sempre e bo que haxa algo para facer e ganhar uns cartinhos.
Gracias a todos. Irei contando como me vai anque suponho que agora xa non terei tanto tempo para bloguear.

 
At 1:01 AM, Blogger Ghanito said...

Parabéns, xa vexo que tiveches motivos extra para celebrar o 10 de marzo o día da clase obreira galega, ainda que fora na emigración.

 
At 1:03 AM, Blogger Ghanito said...

Oes, xa de paso dille ó Ted Echols que amplíe o catalogo das cores ó rosa Porriño. Dille que tes contactos na zona.

 
At 11:29 AM, Blogger Peke said...

Noraboa polo novo traballo. Canto me alegro!

 
At 2:31 PM, Blogger Nemeth said...

parabéns! :)
que teñas moita sorte, alédome sinceramente. Anque teñamos a desgraza de terte menos por aquí...

que se che dea ben!

unha aperta

 
At 3:57 PM, Blogger torredebabel said...

parabens!!!!!
viches??? os bos desexos sempre funcionan!

 
At 3:06 AM, Blogger Manuel Rivas said...

¡Noraboa, meu!

 
At 9:50 AM, Blogger TXARI said...

noraboa, aínda que perdas tempo livre!!!!que jâ cansa...

 
At 11:46 AM, Anonymous Anonymous said...

Noraboa!!!. Espero que che guste o traballo, pq sendo a´si é un triunfo doble.

Unha aperta.
:)

 
At 7:44 PM, Blogger Diego E. B. said...

Vaia Acedre levo uns días ocupado en non me pasei por aquí e agora vexo que tes boas novas ao topares un choio. Pois eso amigo noraboa e non traballes moito, ou máis ben máis do necesario non olvides que non eres coma eles. O do almorzo ao seu tempo é unha boa sinal como comezo.
Un saúdo.

 
At 8:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Thank you!
[url=http://dlpgntzm.com/wvcq/fawq.html]My homepage[/url] | [url=http://uqjhzqci.com/sejp/iylf.html]Cool site[/url]

 
At 8:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Thank you!
My homepage | Please visit

 
At 8:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Good design!
http://dlpgntzm.com/wvcq/fawq.html | http://zobqdxfr.com/cpdv/lvor.html

 

Post a Comment

<< Home