Adopta a tua mascota de balde
eueoseeuu: Dia da Terra e aniversario de "Eu e os EEUU"

eueoseeuu

Estou de paso nos EEUU e quero reflexalo nalgures.

Saturday, April 22, 2006

Dia da Terra e aniversario de "Eu e os EEUU"

Hoxe e o dia da Terra e aquelas palabras do xefe indio Seatle ao daquela presidente dos EEUU seguen vixentes e nunha situacion mais apurada ainda.
Tamen hoxe hai un ano que empecei co este blogo de maneira tatexante e toupeira. Menos mal que fun aprendendo un pouco, non ?.

Un saudo de fin de semana.

15 Comments:

At 7:51 PM, Blogger torredebabel said...

acedre, non sei como comenzaches con este blog pero sei ben coma vas indo: marabillosamente! coma xa dixo moita xente por acá, sabes facer da tua vida nos EEUU unha experiencia para todos nos, que imos aprendendo, coñecendo, rindo, sorprendendo, e tantas cousas máis polas túas crónicas. Que ben poderías ser un daqueles cronistas do século XV, viaxando polo novo mundo!!!!
Parabens por este ano!!!

 
At 10:29 PM, Anonymous Anonymous said...

PARABENS pola túa andaina como blogueiro, sempre é un pracer poder ler os teus post.
Graciñas polas ensinanzas.

Unha aperta grande de cumpreano.
;)

 
At 6:39 AM, Blogger Peke said...

Parabéns por ese aniversario nada tatexante.

 
At 7:52 AM, Anonymous Anonymous said...

Pois enlazando as dúas cuestións, é certo que aquela carta do xefe indio vai camiño de se convertir nunha nefasta profecía, pero hai esperanza en xente coma tí, que se dedica a recoller as cousas bonitas da vida, e compartilas cos demáis, via blog, neste caso.

 
At 7:56 AM, Blogger Ghanito said...

Parabéns. Ogallá este sexá o primeiro de moitos anos.
Isto segundo estouno a dicir dunha forma egoista, porque desfruto lendo o teu blogue.

Unha aperta, e outra para Ana.

 
At 8:41 AM, Blogger Marcos Valcárcel López said...

Noraboa por ese primeiro ano de información e intercomunicación. Non hai tanto tempo que te sigo, pero no tempo que levo o teu blog sempre ten algo para informarme e sorprenderme.

 
At 9:39 AM, Blogger *Sara said...

Eu tamén che dou a noraboa, Acedre! Dende que nos descubrimos neste mundiño virtual, adoito lerte tódolos días porque me encanta como escribes e o que contas. Moitas gracias por achegarnos as túas historias dende o outro lado do océano e moita sorte!

 
At 11:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Non me quero repetir, pero polo teu blog, creo que es unha persoa moi interesante.
Feliz aniversario
:)

 
At 12:25 PM, Blogger David said...

Parabéns por este primeiro ano como blogueiro, e que sexan moitos máis!

 
At 8:11 PM, Blogger acedre said...

Gracinhas a todos.
Este vai ser o terceiro e ultimo curso que impartan as mozas no pais e este veran toca a volta para a terrinha.
O primeiro ano viviamos Ana mais eu con Colin noutra casa e non tinhamos Internet. Eu escribia a man un diario.
No segundo curso xa pasamos a vivir xuntos os catro e puxemos internet. Eu descubrin o mundo dos blogos de casualidade e entraronme as ganhas de escribir un meu propio...e empecei... e aqui sigo; con amigos que me comentan e len, que din que o pasan ben e aprenden e eu non podo mais que sentirme orgulloso e tratar de exprimir o que percibo nesta vida nun lugar tan semellante e tan distinto da nosa terrinha.
Bueno, que tratarei de seguir contando o de aqui segundo o meu punto de vista que para iso o blogo chamase "Eu e os EEUU".

Gracinhas, amigos.

 
At 4:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Chego tarde, pero noraboa! :)

 
At 5:08 AM, Blogger leco said...

Parabéns afectuosos. Todo un achado para min este teu blog, que visito a diario cando penso: Imos ver como andan hoxe os EEUU!
bks

 
At 5:09 AM, Blogger besbe said...

Gracias acedre, que da gusto lerte e noraboa por este aniño blogueador.

 
At 10:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Parabéms, irmao :-)

 
At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said...

parabéns con retraso desde madeira pelo teu ano blogueiro!!!!

 

Post a Comment

<< Home