Adopta a tua mascota de balde
eueoseeuu: Terra de indios

eueoseeuu

Estou de paso nos EEUU e quero reflexalo nalgures.

Thursday, April 27, 2006

Terra de indios



Non podo negar que me gusta o mundo dos indios. Sera un resto da infancia ou a influencia mediatica pero tenho aprezo aos indios e a todo relacionado co eles. Na foto do ano pasado estou cunha india monacan no Natural Bridge en Virxinia.

Irei contando cousas do libro que me mercou Ana que non ten desperdicio. E aqui deixo un video gravado o ano pasado dun powwow dos Haliwa-Saponi, os indios deste condado. No video entran os indios a bailar cos seus traxes rechamantes.

Manha os alumnos de Ana tenhen o baile da "prom" ou promocion na "armory". Ela vai axudar ao fotografo e aproveitara para facer fotos.

Ata manha.

http://www.youtube.com/watch?v=VuihYdOXo_c

1 Comments:

At 9:29 AM, Anonymous Anonymous said...

A mín tamén me gustan moito @s indi@s, creo que xa cho comentei máis veces...

Unha aperta.
:)

 

Post a Comment

<< Home