Adopta a tua mascota de balde
eueoseeuu: Festival de Cans

eueoseeuu

Estou de paso nos EEUU e quero reflexalo nalgures.

Tuesday, May 23, 2006

Festival de Cans



Esta fin de semana que ven vai ser a terceira edicion do Festival de Cans que vou perder por estar aqui.

Este ano botan unha curta con Suso Lista, un blogueiro que non deixo de ler e que me fai rir e pensar co seu realismo maxico.

Asi que xa sabedes onde podedes pasar unha fin de semana distinta con cinema, musica, copas e chimpibuses.

Ata manha, quero supor.

6 Comments:

At 11:54 PM, Anonymous Anonymous said...

Rir e pensar. A xente intelixente adoita rir. Os parvos son moi serios.

 
At 3:02 AM, Blogger llll said...

eu estarei alí, continuando a reconciliación coas raíces... tan preto de Vilanéboa e a República.

 
At 5:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Eu estaba invitado e tampouco poderei ir. E mmira que tiña boas gañas, pero non che hai xeito.

 
At 6:08 AM, Anonymous Anonymous said...

Eu descubrín o festival este ano e farei o posible por asistir, paréceme unha idea sensacional e moi curiosa.

Unha aperta.
:)

 
At 10:53 AM, Blogger Marisa Beato said...

Gracias por la ligazón de Suso Lista, es estupendo.
Aprovecho para darte la enhorabuena por lo del neno.

 
At 7:40 PM, Blogger acedre said...

Que desfrute o que vaia.
Eu conto con ir na edicion do ano que ven (se hai sorte).
Gracinhas polas vosas palabras.

 

Post a Comment

<< Home